niedziela, 24 sierpnia 2014

Rozdział 6

Obudziłam się następnego dnia , wzięłam szybki prysznic lekko się pomalowałam i zrobiłam sobie kitkę , następnie wyszłam z pokoju i poszłam na stołówkę , usiadłam jak zawsze z moimi 4 gadułami rozmawiałyśmy o dyskotece a zwłaszcza o Mii byłyśmy ciekawe jak się ubierze , aby zrobić wrażenie na Niall'u , gdy zjadłyśmy poszłyśmy do sali . Lekcje na szczęście minęły szybko o 15 poszłyśmy na stołówkę na obiad , gdy zjadłyśmy każda z nas poszła do swoich pokoi , aby się ogarnąć , ja wzięłam szybki prysznic , pomalowałam się i zrobiłam sobie loki i ubrałam tą sukienkę którą kupiłam z dziewczynami ubrałam wysokie buty na obcasie
Przed 20 spotkałyśmy się u mnie i wypiłyśmy po dwa drinki na rozluźnienie. Potem poszłyśmy na salę gdzie odbywała się impreza. Zobaczyłam przebraną Mię jak kleiła się do blondyna, zaśmiałam się i poszłam z dziewczynami na parkiet.Tańczyłyśmy przez dwie piosenki, były szybkie czyli w sam raz na dyskotekę, potem zaczęły lecieć wolne piosenki, więc zeszłyśmy ze sceny i ja poszłam się przejść ponieważ na sali było duszno. Za mną wyszedł Niall. Złapał mnie za ramię. 
- nie szalej tak. 
- nie będę, jeżeli ty mnie nie doprowadzisz do szaleństwa. 
Uśmiechnęłam się i ruszyłam przez korytarz. Usiadłam na ławkę i uśmiechałam się sama do siebie. Potem przyszły dziewczyny, a ja się zaśmiałam. 
- widziałyscie tych wszystkich kolesi? Haha powaliłyśmy ich. 
- no ba! Każdy nas obczajał. 
- Idźcie na salę zaraz wrócę. 
Uśmiechnęłam się i poszłam do łazienki. Poprawiłam się i wracając na salę zobaczyłam czekającego pod nią Niall'a. 
- idziemy się bawić ?
Zaśmiałam się. Nadal miałam w głowie wódkę więc do niego podeszłam i chciałam go pocałować, on się odsunął.
 - jesteś pijana. 
- wiem i co z tego? 
- nie będziesz pamiętała. 
- to na pewno.. Okey idę na salę.
 Zamknęłam drzwi z sali i podeszłam do dziewczyn.Gdy do nich dochodziłam skończyła się szybka piosenka , a zaczęła się wolna , już chciałam im coś powiedzieć ale ktoś złapał mnie za dłoń i pociągnął do siebie , myślałam że to Niall ale gdy spojrzałam kto to , to okazał się Alan trochę posmutniałam , ale też się uśmiechnęłam nie chciałam aby się domyślił , że coś jest nie tak ,przytuliłam się do niego i tańczyliśmy . Gdy spojrzałam przed siebie zobaczyłam jak Niall nas obserwuje , i tak jakby robi się czerwony ze złości chciało mi się śmiać ale się powstrzymałam , piosenka się skończyła Alan lekko musnął moje usta , uśmiechnęłam się słodko i pocałowałam go w policzek , chciałam iść do dziewczyn ale zauważyłam że znalazły sobie towarzystwo więc nie chciałam im przeszkadzać. Wzięłam sobie picie i wyszłam na boisko , gdy szłam ktoś mnie szarpnął .
-ałłł !
odwróciłam się i zobaczyłam Niall'a
-zwariowałeś ?! To bolało !
-i dobrze 
-eee , że co ?!
-noo właśnie to 

-jeju o co tobie chodzi co ?!
-jak to o co ? Nie domyślasz się ?
-no nie wybacz jakoś nie , to może mi powiesz ?
Jeszcze tak wściekłego Niall'a nie widziałam , nie wiedziałam o co mu nawet chodzi , po tym jak mnie szarpnął przez chwilę bałam się , że mnie uderzy , ale na szczęście tego nie zrobił .
-nie , bo zdaje mi się że nic nie zrozumiesz 
-jeju Niall no proszę cię !
popatrzyłam na niego zrezygnowanym wzrokiem 
-bo ja ... zresztą nie ważne 
Patrzyłam jak sobie idzie , chciałam za nim pobiec ale nie miałam na to siły usiadłam na trawie i tak chyba z godzinę siedziałam i myślałam o tym wszystkim . Potem znalazł mnie Alan zaprowadził do pokoju ściągnął buty , położył na łóżku i pocałował na dobranoc w kącik ust , po 10 min wyszedł z mojego pokoju . Przez chwilę myślałam o tym co mówił Niall , zastanawiałam się o co mogło mu chodzić ale byłam tak wyczerpana , ze zasnęłam po 10 minutach.
 _______
sorcia że taki krótki , ale weny brak ;c mam nadzieję że i tak się spodoba <3
to kolejny rozdział bd jak bd 5 komentarzy :3

6 komentarzy:

  1. Genialne, kochana <3
    Świetny masz ten blog ! ;*
    Ta sama bohaterka co ja xd
    Ale meeega! :***
    http://still-the-one-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny! informuj mnie o nastepnych rozdzialach na asku --> @Esti_Nka

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski!
    Jaki wkurzony Niall heuheu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochamm! Hahahahahah

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj już nexta bo sie doczekać nie mogę! ♥
    ciekawe czy Niall jej powie. Za bardzo go nie rozumiem, ale...

    OdpowiedzUsuń